Beyza1iv
@MuhendisAnne-
merhaba su an sekiz bucuk aylik bebegim var. Oglum 20 gunlukken memeyi de biberonu da reddetti. Ben de uykuluyken emziriyordum memede gevseyip tamamen uyuyup ememiyordu bu yuzden aylarca sutumu sagip uyurken biberondan saatlerce verdim . Sizi cok iyi anliyorum. Cok asiri zor bir durum. Yasamayan bilemez… Su an bunu yapmasinin sebebi disi cikacagi icin olabilir salyasi cok akiyor mu elini agzina goturuyor mu mesela? Erken diyeceksiniz belki ama olabiliyor benim oglum da dort aylikken cikarmaya basladi. Veya asi olduysaniz bu aralar onun yan etkisi olabilir. Benim oglum bu gibi durumlarda uykuda bile yemezdi. Cok caresiz kalirdim. Ve bu sebeplerden dolayi dort aylikken cok cektirmisti. Uykuda bile yedirmesi iskence bir de reddedince insan ne yapacagini sasiriyor..
Benim oglum besinci aya girince biberonu kabul eder gibi oldu bu yuzden artik uykuda beslemeyi kestim. Bundan uc hafta sonrasinda ise yine istememeye basladi ben de oyuncakla oyalayarak icirmeye calistim sutumu. Iki uc ay da oyle gitti. Su an oyuncaga da kanmiyor. Cok zorluyor asla icmek istemiyor sutunu. Ama ek gida da verdigim icin cok uzulmuyorum artik. Oyalayip elimden geldigince icirmeye calisiyorum
Lutfen uzulmeyin bence dis veya asidan boyle yapiyor iki haftadir boyleyse birkac gune eskiye donebilir, yine uykuda beslenmeye yani. Sonrasinda da duruma gore devam edersiniz. Tadimlara da 5- 5,5 aylikken doktor danismanliginda baslayin ek gidaya erken alissin. Baska sorunuz varsa sorun lutfen cekinmeyin yasamayan bilemez ben de cok asiri uzuluyordum sizi cok iyi anliyorum 🤍🤍