Laydaren aynen öyle, ilk bebeğim ve başlarda emzirmek hiç de kolay değildi çünkü bebeğim memeyi iyi kavrayamiyordu ve hemen uyuyordu, belki de 20 dkda bir emzirerek, ben artık emzirme olmadan rahatça yemek yiyemeyecek miyim diye bolca ağlayarak atlattık ilk günleri, sonra bebeğim emmeyi öğrendi ben de emzirirken ev isi yapmaya alıştım, ama etrafımızda öyle bir baskı var ki mama olmadan gelişmez/boyu uzamaz/büyümesi eksik kalır diye insan acaba mi diyor