ozlemmm Merhaba kızlar. Bugün 6. ay kontrolümüz vardı. Doktorumuz ek gıdaya başlattı klasik patates, kabak, havuç. Ama anneme göre et suyuna sebze çorbası verebiliriz. Ben 4.5 aylıkken başlatmış. Ben de bilemiyorum kararsız kaldım içirsek ne olabilir?
Merveeemeeliss ozlemmm valla ne yazdığınızı çok anlamadım ama ek gıdaya 4,5 aylıkkken başlayıp tadımları yaptıysanız çorba verebilirsiniz azar azar
1kizannesi ozlemmm çok erken önce tadımlar bitmeli ve günde maksimum 1 cay bardağı kadar ek gıda verilmeli
Quadera ozlemmm yani bağırsaklarını zorlamaya gerek var mı ? Siz bebeğinizi daha iyi bilirsiniz ama henüz o kadar gelişmemiştir sindirim sistemi
Mavi1 ozlemmm bağırsaklarına agır gelir . Yavas yavas tadım yapın sonra doyumlu corbalara geçersiniz ne bu acele anlamıyorum
Laydaren ozlemmm Doktoru dinlemekte fayda var. Önce tadımla başlayın. Sindirim sistemine bu kadar yüklenmenin anlamı yok. Önce sebzeleri vs bir bitirin sonra et suyuna geçersiniz