Zaten bebek belli bir süre sonra kendi kendine uyku düzenini oluşturuyor. Bizim ki 6. Ayından sonra düzene girdi o zamana kadar bazen dizde bazen kucağımda bazen de kendi kendine uyudu. Yani korkmayın aman kucağıma alışır falan demeyin bir daha bu zamanlara dönemiyeceksiniz. Sadece gece gündüz farkını öğretin gece loş bi ışıkta gündüzde aydınlık bi ortamda uyutun. Benim bebeğim şuan da 1 yaşında akşam gece uykusuna 8 de yatar gündüz de 2 uyku yapar onların da saatleri bellidir saati geldi mi hemen uyur dayanamaz. Bazen geceleri yanıma alırım sarılarak uyuruz bazen de kendi yatağında uyur. Akışına bırakmak en doğrusu bence🙃
Uyku rutinlerini de biliyor uyku tulumunu gördüğü anda uyuycağını anlayıp ee ee demeye başlar. Mutlaka alt değişimi, uyku tulumu, krem vs. bakımlarını yapar uyuturum doğduğundan beri böyle.