Deletedmom221 Merhaba anneler bebeğim 7 aylık şiddetli burun tıkanıklığı var bir kaç aydır vardı zaten doktora hep götürdüğüm de burnunu temizlediler bana da serum fizyolojik ve aspiratörle çek dediler yaptım sürekli ama hala var hemde çok nefes alamıyo belki on kere çekiyorum. Gene götürdüm dün hastaneye ciğerlerine kanına bakıldı burnu temizlendi gene ve birşeyi yok serumla aspiratörle temizle dendi ama bu kaçıncı oldu ya hergün yapıyorum cocuk gene tıkanık uyurken hırıldanıp duruyo ben napıcam artık çekiyorum sümükte kalmadı burunda gene hırıltı var elimi göğsüne koyuyorum titriyo hırıltıdan hastane de bişey Yok serum aspiratör diyip duruyolar ama çocuk çok şiddetli hırlıyor sümükte bitmiyo kaç doktor baktı ya ben napıcam başına gelen var mı böyle kafayı yicem gerçekten 🤕🤕
Nehirmasal Deletedmom221 canım aynı sorunu ben yaşıyorum oteiNatura Aloe Vera burun spreyi al ve onu kullan wee ninde burun aspiratörü al
Bebegimveben34 Deletedmom221 benim kizimda 7 ayljk suan aynj durumda geceleri 3 saat anca uyuyor nefes alamayıp uyanıyor sürekli
Deletedmom221 Pretttmom bir kaç tane farklı doktora götürdüm ama demek ki başka doktor bulup gene götürmem gerekli😔 çünkü üzülüyorum hiç nefes alamıyor
Emrelifduru Bende bu konudan muzdaripim. Ama on kez 20 kez nazikce burnunu cekmeye calisin. Dr lar cigerine inmemis dedigi muddetce cok eziyetli bir surec ama korkmayin. Birde biz uc seyde cok rahatladik. Odasinin nemini iyi ayarlayin. Bogazlarida uyurken kurursa sıkıntısı artar. İkincisi odamiza kesilmis sogan koyduk. Faydasini gorduk sanirim ama o kokuyla uyumak baya zor. Ucunsude serumu enjektore cekin bebegin basini dik konuma getirin ve bir burnunu enjekte edin diger burundan pislikler cikiyor. Sadece çekmeyle olmuyor malesef. Youtubede videoları var izleyin derim. Birde cok zorunda kalirsaniz xlear diye cocuklar icin icerigi duzgun burun spreyi var. Bebeklerimiz kucuk oldugu icin damlalik alip, bir damla damlatirsaniz cok rahatlar. Cok zorunda kalirsaniz dedim cunku; iyi tikali degilse burnunu sizlatabilir baya. Cok gecmis olsun
Deletedmom221 Emrelifduru odanın nemi için buhar makinesi işe yarar mı bide ne kadar sürede iyileşti acaba bebeğiniz 😔
Pretttmom Deletedmom221 burnunu aç şu an benimki de öyle açıyorum sürekli doluyor ağlıyor ama rahatlatıyor izotonik su
Nehirmasal Deletedmom221 canım benimki 9 aylık aile dostu eczacımız var var o önerdi Dr söyledim kullandım 2 yaş diyo ama aldırış etme resim atmayı bilsem aspiratörümün de çekip atardım
Nehirmasal Deletedmom221 sor canım ben tavsiye ediyorum kızımın burnu hassas olduğu için digerleri gibi tariş yapmıyo
Deletedmom221 Bebegimveben34 benimde öyle ve doktor birşey yok aspiratörle serum fizyolojikle temizle geçicek diyo sinir oluyorum geçmedi 3 4 ay oldu ne yapıcam bilmiyorum siz doktora götürdünüz mü?