Hayırlı akşamlar sizlere bir sorum olacak
Benim kızım 6.5 aylık ve 4 aylık olduğundan beri biberon reddi var sadece uyurken içiyor daha sonrasında uykusu bölündüğü için uyumuyor sizin biberon reddi varmıydi nasıl geçti öğrenmek isterim
Ayrıca uykuda problemimiz olduğu için uyku eğitimi vermek istiyorum aç olduğu için veremiyorum bunu nasıl aşabiliriz yardımcı olur musunuz :)