Deryaaaaaaaq1 Oğlum 6 aylık ilk dişini çıkardı ikincisi de geliyor hiç uyuyamıyor tetagil vs kullanıyorum ama fayda etmedi nasıl uyutcam şaşırdım kaldım artık 😩
EslinSemAltas55 Deryaaaaaaaq1 pusette gezdirin evde ben öyle yapıyorum kac gündür başka türlü uyumuyor dişten dolayı
menek16 Deryaaaaaaaq1 bazen elimi tutup uyuyor ama bazen mehter marşıyla evde kucagımda gezerek abartmıyorum bu arada gerçekten evde ceddin deden neslin baban yankılanıyor bir kez yürüme ritmime uydugu için mırıldandım eşimle gülüştük o günden beri askeri bando gibiyim😅 geceleri çok sık bölünüyor uykusu malesef
Deryaaaaaaaq1 EslinSemAltas55 deniycem teşekkür ederim gündüz hiç bi sıkıntı yok gayet güzel uyuyor ama akşam olunca uyumuyor 2 lere kadar uğraşıyorum anca uyuyor
Deryaaaaaaaq1 Gamzeu123 gezdircem şimdi tırrık balkondan bir mantar at 😂😂 uyku yok yine uyumuyor 😫😫😫😫😫
gizemlili tetagil ve bebek silikon diş fırçasıyla kaşıma. Zeytinyağında bekletilmiş karanfili yine aynı şekilde fırçayla kaşıma. Kanguru da gezdirme yapabildiklerim bunlar . Bizde de aynı durum canları acıyor
menek16 Deryaaaaaaaq1 kardeşim ilk gördüğünde şok olmuştu abla napıyosun diye ha bi dönem de koridor da ceviz adamı söyleyerek koştuk gerçekten koşmaktan bahsediyorum yine😬 alt komşuya da inip mecburen söyledim Allahtan anlayıslı cıktı da tahmin ettim dedi şimdi de işte bando gibi ileri geri dolanıyorum dün kaynanam ben uyuturum ne varmıs dedi 😅 1 saat ugrastı artık cocuk aglamaya basladı verdi bana patlattım bi mehter 2 dk şipşak😅😅