Daha önceleri gittiğimiz otele rezervasyonumuzu çoktan yaptırdık. malum her şey her gün zamlanıyor.
zor olur mu diye sormuşsunuz Bence bu tamamen çocuklarınızın karakteriyle alakalı yolda yemekte sorun çıkartmıyorlarsa uyku sorunları yoksa Rahat rahat geçersiniz. Fakat benim çocuğum her şeyi yemediği için , dışarıda uyumadığı için otelden ayrılamıyorum.