Oğlum 8 aylık . Ek gıdaya geçtiğimizden beri asla azını açmıyor neler yaptım ne çorbalar ne meyve püreleri yaptım ama yoook . Kaşık reddidir dedim elimle verdim onada yok . Azını kilitliyor kesinlikle açmıyor ve bu durum beni çok üzüyor . Etrafımdaki bebeklere bakıyorum kocaman açıyolar ağızlarını . Benim oğlum yemin etmiş açmamaya . Mama ile beslenir arada emziriyorum sütüm çok yok . Mamaya ağzı her zaman açık . Yavrum vitaminsiz kalacak yardım edin napabilirim