kucukoglum_1 bende faydasını gördüm ama gerçekten inanmamız gerekiyor. Yoksa bı işe yaramıyor catim çok dar ve ilk doğumum olacaktı . 1 hafta iki cm açıklıkla gezdim suyum geldiği için hastaneye yatisim verildi. 2 güne anca dogurursun suni sancı veririz falan demisti doktorlar . Anneannem sağolsun şişeyle gondermis hastane odasına sürekli inanarak yudum yudum içtim . Hiç olmayan sancım oldu sabah 7 de hastaneye girdim. Akşam 6da doğumum oldu ve o kadar kolay olduki 11 dk sürmüş. Kanama için biraz beklemişlerdi. Ne gelirse Allah’tan 🌸