Merhaba kızlar bbegim bugün 10 aylık oldu sadece dönüyor poposunu kaldirip kendini ileri ittiriyor tutunup kalkma desen yok emekleme yok sizce emeklemesi için veya tutunup kalkması için neler yapmalıyım her bebeğin gelişimi farklıdır biliyorum ama endişeleniyorum ister istemez