Mirayinannesi34 Memeyi sadece aç olduğu için istemez. Oğlum 16 aylik yemekten sonra kalktığı gibi mama sandalyesinden meme diye ağlıyor, aç mı tabiki değil. Keyfi yerindeyse sıkıntı yapmayın. Bundan bir 15-20 gun sonra da memede durmak istemeyip kendini yay gibi yapıp kucaginizdan kendini atmaya başlayacak. ( etrafı keşfetmeye başlayacak çünkü) Çişi ve kakayi takip edin. Aç olup olmadığını oradan da anlarsınız. Bir de aç olan bebek uyumaz diyecem ama bu bebekler öyle değişik ki bazen tok da olsa uyumuyorlar. Arkadaşların yazdığı gibi memeler terbiye olduğu için ilk zaman ki sertlik artık olmayacak ancak 4 saat falan emzirmezseniz yine sertlik hissedersiniz ama yine de o kadar olmaz. Beyniniz artık bebeğinizin ihtiyacını algiladi ve ona göre yetecek kadar süt urettiriyor. Yine de şüpheye düşerseniz sağlık ocağına 1 hafta arayla gidip, kilo takibini yaptırırsiniz.