Kızlar kızım 15 aylık aşırı hasta olan sürekli öksürüklü bir kız. Yine aşırı balgamı var geceleri öksürük krizine giriyor havaciva otunu çok duydum hatta Dr a bile sordum 1 yaştan once önermiyorlar. Bugün tereyağ ile eritip bir kaşık verdim ilk verdiğimde bir sıkıntı yoktu daha sonra öksürerek kusmaya başladi 10 kere kustu ama inanın ki hayatımda böyle bir şey görmedim sadece balgam atıyor çok yoruldu ama rahatladı şuan rahat rahat uyuyor. Şuan ki sıkıntım ishal oldu 2 kez baya sıvı bir şekilde tuvaletini yapınca biraz tedirgin oldum daha önce bu otu kullanan oldu mu ?
Uzun oldu biraz okursanız sevinirim, herkese iyi geceler ❤️