Kızlar 2,5yaşında oğlum var şunları belirteyim öyle konuya giriyim çok konuşamıyor siddete eğimli o yüzden psikiyatriye gidiyoruz
Oğlum su sıralar artık bıktırdı beni kayınvalidemlere geldik biraz onlarda kalıncam eşim işten geç geliyor 2cocuğum var kızım daha küçük yardım etsinler diye yanlarına gönderdi eşim beni ama yanlış mi yapıyoruz bilmiyorum oğlum evde böyle değil burda kardeşine sürekli vuruyor kafasına kocaman arabasını attı üstüne atlıyor daha onun canı ne ki şimdi de bize vuruyor kollarımı biri görse şiddet görüyorum sanar yırtık içinde kaşımın üstünde morluk var kafama kumanda fırlattı 2,5yaşındaki bi çocuk bunları neden yapar eşim çok ilgisiz hiç ilgilenmez bende iki çocuk arasında çok yoruluyorum bende ilgisiz davranıyorum biliyorum ama ben yapamıyorum artık kendi evimde bile duramıyorum dursamda asla evde iş yapamıyorum çocuklar durmuyor kızım ben ayağa kalkınca cığlık çığlığa ağlıyor şaka yapmıyorum koktuk örtüsünü düzeltiyorum hemen arkamdan gelip çekiştiriyor daha 1yaşında dolaplara koruma taktık onları bile kırdı yani iş yapamıyorum evde hic bişeye yetişemiyorum bende buraya geldim ama daha kötü mü yaptım oğlum kayınvalideme kayınpederime vuruyor saçları ı çekiyor ama aşırı şekilde can acıtıyor eline ne gelirse atıyor durduk yere yapıyor bunu sinirlenince herseye vurup kırıyor okula vereyim diyorum sosyalleşmesini hiç dışarı çıkmıyor amca anneanne babaanne evi arası geziyor ama okulda da çocuklara zarar verir diye gönderemiyorum bu çocuk niye böyle bu kadarda olmaz geceleri asla uyumaz eşim çocuklar yüzünden sosyal hayatımız kalmadı diyor haklı yan yana gelince ikiside çığlığı basıyor evde koltukta yanıma oturamaz sohbet bile edemeyiz eşime sofra kuruyum yiyelim bile diyemiyorum sanki kasıtlı gibi ögün ikiside uyumuyor aşırı hıysuz oluyor neden böyleler