Arkadaşlar benim bebeğim sekiz aylık bı yerlere tutunup ayağa kalkmaya çalışiyo fakat yurutugumde ayak ucuna basarak yürüyor neden acaba bide ben yurutecede koyuyor um bu durumda ne yapım kendinden düzeliyor mu sonra dan varmı daha önceden bunu yaşayan