Kızlar biz anlaşmalı boşandık protokol de baba çocuğu Ocak ayı 1-15 temmuz 1-30 unda ilişki kurulabilir yazıyor oğlum 2 yaşında bu ocakta 2 hafta temmuzda 1 ay çocuğun babada olması demek mi bosanirken avukatım mahkeme böyle veriyor yasa bakmıyor dedi eğer öyleyse buna itiraz etme hakkımız var mı