Ben kullandım hiç bir zararını da görmedim. Aksine gaz sancısına çok iyi geldi. Çay kaşığına biraz rendeliyordum. Sütümden bir iki damla üzerine sağıp bebeğimin ağzına döküyordum. Rahatlıyordu sancısı çıkınca. Bunu yapmadan önce kullanmadığım gaz damlası kalmadı. Hiç biri geçirmedi maalesef