20 ocak cuma günü sezeryan ile dogum yaptım bebegimi aldılar hergün süt götürüyorum 90 km Uzaktayım hastaneye enfeksiyondan antibiyotik başladılar oksijen veriyorlar akcigeri patlamış hortum takmışlar oksijeni düşürerek takip ediyorlar bana da dua eder misiniz Rabbim bizide sağlıkla evladımıza kavuştursun çok zor yaşamayan anlamaz her dakika aglıyorum ne olur bizede dua eder misiniz
Çaresiz bir anne olarak dua istiyorum yer gök dua ile kimin duası geçer bilinmez yalvarırım bize dua edin bebegim saglikla çıksın oradan 😭🙏