Meva21 şöyle söyliyim bizim hiçbir belirtimiz yoktu ama insülin düşük çıktığı için endokrine sevk ettiler. doktor bu soruları sordu ve kan verdik. kan şekeri düşmüyor, insülin cok düsük ama suan diyabet değil dediler.
sabah aç karnına bakın şekerine. içinize sinmezse açken çocuk doktoruna gidin açlık şekeri ve açlık insüline bakarlar