İyi geceler arkadaşlar. Benım oğlan 5 gündür falan burun akıntısı yaşıyor ve doğal olarak geniz akıntısı sebebiyle az da olsa arada öksürüyor. Doktorumuza sordum aferin pediatrik şurup dedi kullanıyoruz kaç gündür ama azalma olmadı. Birde burun akıntısı in damla verdi. İlaçları 4 5 gün daha kullanabilirsin dedi ama aferin internette 5 günden dazla kullanmayın diyor. Sizin başınıza elbet gelmiştir diye danışmak istedim . Dişi de çıkmak üzere bu arada acaba ondan mu oluyor onu da bilemedim. Var mi öneriniz doğal. Günde 3-4 defa serum fizyolojik ile de temizliyorum bu arada . Önerilere açığım şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻