Ikizbebisler Benim oğlum da 2.5 yaşında biberona bağımlıydı gece falan uyanır süt içmeden asla uyumazdı bi kere hasta oldu doktora gittik gece beslenmesi var mı dedi evet dedim gece 1 kere kalkar süt içer dedim hayır dedi yanlış yapıyorsunuz o çocuğun beslenmeye değil uykuya ihtiyacı var kesmeniz gerekiyor dedi birden kestim ilk gece uyandı süt istedi dedim oğlum sütümüz bitti sabah alıcaz su içer misin dedim istemedi ağladı biraz kucağıma alıp sakinleştirdim tekrar istedi yok bitti dedim yine su teklif ettim bi yudum içti uyudu ikinci gece de bu sefer kendi su istedi bi yudum içti uyudu ondan sonraki geceler uyanmadı burda sizin kararlılığınız önemli doktor ağlıyor diye verirseniz içmek için hep ağlar siz kararlı olursanız iki günde unutur demişti öyle de oldu