Kbr2 Herkese merhaba bugün rotarisk aşısının birinci dozunu olduk sizde yan etkileri ne oldu acaba bebeğim sanki çok ıkınmaya başladı ne yapabilirim acaba yaptirmasa mıydım onu öyle görünce çok üzülüyorum lütfen yardim eder misiniz?