oğlum bu 2 haftadır kaka yapması sıkıntılı anne sütü alıyor ama günde bir kez Aptamil veriyordum onun kabız yaptığını düşündüm ama bırakalı 4-5 gün oldu iki güne bir ishal şeklinde kaka yapıyor en son dün 4 kez kaka yaptı ama bugün hiç yapmadı. Doktor bu probiyotiği önerdi sizce nasıl ve sürekli kullanımda vücut hep ister mi bunu ? Oğlum 3 aylık 5.600 gram