Bende dokuz aylık iken oğlum ikinci ye gebe kaldım doğurana kadar emzirdim.ancak çok pişman oldum keşke daha önce sütten kesme olayını bitirseymisim tantem emzirme yaparım ikisini bir emziririm dedim ancak büyük küçüğün emmesini hiç istemedi çok zorladı beni en sonunda büyüğü yirmi aylık iken memeden kestim.ondan gizli gizli küçüğü emzirdim Zorlu bı süreç oluyor altı ay olana kadar emzir sonra kes ve uykusunu meme emzirerek uyutuyorsan onu mutlaka bırak küçük doğunca çok zor olur