Uzaytalay aynı derde sahibim. Araştırıp öğrenebildiğim kadarıyla omurilik sıvısı sezeryan iğnesnin bıraktığı boşluğa aktığından boyun ve baş ağrısı yaparmış. Bunun için doktora gidip fizik tedavi yada farklı yöntemler uygulanarak ağrı giderileblrmiş. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum. Doktorun önerilerni öğrneblrsnz 🙏🏻