Kan degerlerı nasıl, bende dvit eksıklıgı yuzunfen kasıntı olmustu kuruluk da vardı hatta uyuz tedavısı bıle gordum uyuz degıl ama bı deneyelım dedı doktor, dıye😅 arada yıne oluyor malesef dırekt kurulukta dus jelı kullanamam bebe sampuanı bıle dırekt kullanınca kurutuyordu. Bebege olur mu bılmem nıveanın banyoda dus esnasında kullanılan kremini kullanıyorum gecıyor. Lacıvert renklıydı paketi en son bı de acık mavı gıbı olan var ama bu dedıgım daha ıyı. Onun dısında normal surdugum kremler ıse yaramıyor dustayken ıslak halde krem surdunuz mu bılmıyrm kurulamadan dırekt krem surun belkı daha ıyı gelır. Cok gecmıs olsun bebıse 🤗🙏🏻🌺kasıntı ılletı berbat ıntıhar bıle dusunduruyor ınsana, bebıs nasıl dayansın😵💫🥺