4.ay atağına hoşgeldin canım. Uyku gerilemesiyle birlikte fena vurmuş. Öncelikle sakin ol bunu atağı 3 gündür biten bir anne olarak söylüyorum bitiyor :) 4 ay 16 günlük oğlum,3 ay 20 günlükken başlamıştı bizim de. Bu bir süreç bazen bir bazen 4 hafta sürebiliyor çocuğun muhtemel ien şuan bir yetenek öğreniyordur. Bu dönme olabilir,tutma olabilir,konuşma olabilir herşey gibi düşün bunu gün içerisinde hangisini öğreniyorsa sık sık tekrar ettirmeni öneririm. Yani dönmeye çalışıyorsa sağa sola teşvik etmeni, yapamıyorsa müdahale etmeni, eğer tutmak istiyorsa eline tutabileceği birşeyler vermeni gibi. Bizimkini kanguruda 6-7 saat taşıyıp sürekli eline birşeyler veriyordum. Çok şükür bitti o günler. Şöyle düşün bir sabah uyandın ve ışınlanabiliyorsun uyuyabilir miydin :)) sürekli ışınlanmak isterdin ama korkardın da aynı zamanda demi? onun için çok büyük şeyler şuan sabırlı ol bırak kendin dahil hersey dağınık kalsın.