Liyaninannesiiii vallahi çözümü yok galiba kendiliğinden geçmesini bekliyoruz normalde 1 yaşa doğru biter demişti doktor, 15. Ayda tekrar denedim yine sıkıntılandı. Öyle olunca 2 yaşında dene dedi. Yesin alışır diye bir şey olmazmış. Önceleri ben hiç bir süt ürünü bir şey tüketmedim. Şimdilerde yoğurt falan çok abartmadıkça yiyebiliyorum. Ama kızım tarhana çorbası bile içemiyor. Deneme sırası olarak doktor önce fırınla dene, sonra tavada pankekin içinde falan dene, en son da doğrudan tereyağ falan ver dedi ama ilk aşamayı geçemedik :( bu arada kakadan örnekle kesinleşiyor. Doktorlar maalesef özel hastanede bile acele acele baktıkları için gazdır geçer diyiveriyor