Aybers bizim doktorumuz da aksine 5 günlük bebek cok agliyor diye probiyotik damla veriyoruz diye kizdi, henuz gaz sorunu olup olmadigini bilemezsiniz 1 aydan önce bu tür bagirsak probiyotikleri kullanmayin dedi, kestik. Butun aglamasi kesilmisti üstelik gaz problemi de sifir cocugun suan 4,5 aylik hic gaz sorunu yasamadik ama o biogaia hem bakteri asiri koku yapar hem de gazi olmayan bebrgi bile sanciladigi icin cok aglatir. Onun haricinde 8 günlük bebek sadece açsa aglar.