Bilgiliannee Bunda en önemli etken yanlızlık olabilir diye düşünüyorum. Yanlız mı bakıyorsunuz bilmiyorum ama , sanki yanlız bakan kişiler cok yoruldukları icin bu tür sıkıntılarla karşılaşıyorlar sanırım. Yani öyle sinirlendiğinizde , bence en güzeli ne oluyor biliyor musunuz, bebeğinizle konuşmak. Bilmiyorum konuşuyor musunuz ama birine kızınca derdinizi nasıl anlatıyorsanız onunla da o şekilde konusun. O zaman bağımazsınız diye düşünüyorum.