Oğlum 27 aylık. Beni sadece 3 emdi. Daha adam akıllı hiç bir şey yemedi geçen yıl bile daha çeşitli yiyordu. Brokoli falan. Şu an sadece bisküvi maması be formül ama içiyor. Daha makarna, mantı ağzına sürmedi. Sulu yemek, et, tavuk hiç yemedi. Sadece üç çeşit çorba içiyor ve patates kızartması. Yediği sayılı şeyi de yememeye başladı. Çıldırıcam artık