Hanımlar, kızıma 4. ayda demir damlası verdi doktoru. Reçetesine 1 ml yazmış ama ben onu 1 damla diye okumuşum. Bugün 6 Aylık olduk. Ben 2 aydır 1 damla veriyorum demir damlasını😔 Bir şey olur mu? Çok üzgünüm nasıl böyle bir dikkatsizlik yaptım ben yaa. Instagram’da bir gönderide çıktı karşıma bir de öyle farkettim yoksa 1 damla vermeye devam edecektim😔😔