Sabahtan beri basladik.Hep altina yapti kizim 25 aylik lazimliga hic denk getiremedik.Hicbir sekilde kizmamama ragmen bu durumdan rahatsiz oldu cok belliydi.Aksam yemegini yemesine ragmen 3 saattir ne cis ne kaka yapmiyor normalde coktan yapardi.Bu durum iyi bir sey mi tutmayi mi ogrendi yoksa mutsuz oldu kendini mi kasıyor ne dusunecegimi bilemiyorum.Karni tas gibi oldu sizce napmaliyim