Adhgftjk Kızlar annemin evine geldim bebeğimle uzunca bir süre burdayız. Sebebi belirtmek istemiyorum şuan🙂 Böyle olan var mı nasıl geçer acaba bilmiyorum ❤️
Marianne Adhgftjk bence zor olur. Bekarken bile gittiğimde 3 gün anca dayanırdım. Tabi ailenize de bağlı bir durum
Sherlock1180 Adhgftjk bu nasil bir soru anlam veremedim açıkçası yani nasıl gecer ailen iyiyse kafa dengiyse su gibi akar değilse cehennem gibi olur yani onu sen bileceksin Biz nasil bilebiliriz
Moana Adhgftjk ben gidince bir buçuk ay kalıyorum ilk günler eşimi ozluyorum sonra geçiyor. Neden yalnız diyosun annen varmış ne güzel tadını çıkarmaya bak
Bubenimoykum Adhgftjk 9 ay annemde kaldım ilk başta adapte olmak zor geldi ama sonra bebeğimle ilgilenmesi eskisi gibi gezmemiz anne kız paylasimlarimiz derken, 9 ayın sonunda ağlaya ağlaya evime geldim bu arada Sebeb yeni ev yapmamızdı