Busbus03 En son kontrolde doktoruna göstermeyi unuttum ilk doğdudan beri var elinde kalçasında bacağında normal demişti doktor geçer demişti ama hala geçmedi çoğu çocukta oluyor biliyorum ama yinede
Aysegul93 Busbus03 benim oğlumda da var bel popo sırta hafif çıkmış geçedebilr geçmeyedebilir demişti geçmedi. Elinin üstü bile mordu ama geçti elleri.
neslyyy Bellinin kenarında morluk var sanki Bi yere çarpmış gibi ama doğduğundan sonra oldu kalçasının üstünde var doktor onlar doğum lekesi dedi kolunun üzerinde de beyaz var