Hanımlarrrr 1,5 aylık kızımın dudaklarında beyaz beyaz bişiler çıktı. Sanırım pamukçuk oldu sadece mama ile besleniyoruz. Aptamil kullanıyorduk ama sma ya geçtik acaba ondan mı Dr a götürsem mi yoksa damla falan mı alsam var mı aranızda aynı şey ile karşılaşan 🤷♀️