Maco_44 evet süre zarfında görüştük aynı şeyi dedi 15 gün içinde yeterli kilo alımı olmazsa tadımlara başlarım diye. Sadece idrar testi vermiştim böyle durumlarda ilk idrar yolu enfeksiyonu bakteriden şüpheleniyorlarmış. Tahlilinde bakteri çıktı:( ama erkek çocuk zor olacak bişeymiş hastane numune kabı, idrar poşetinden de olabilir dediler bilemiyorum pazartesi tekrar bakacaklar tahlile aynı zamanda böbrek vs kontrolleri olacak :( inşallah yanlış çıkmıştır çünkü hep ağlıyordu açlık olabilir 4.ay atağı olabilir ama bir de bakteri olma ve idrar yaparken canı yanma durumu olabilirmiş belirtileri kusma ağlama ateş kilo almamaymış. Gerçi bende sadece kilo almama ve ağlama var yüksek ateş kusma olmadı. Pazartesi belli olacak kötü senaryoda antibiyotik dediler :(