Senay7 8 aylık oğlum yoğun grip oldu.genizi ve burunu dolu zorla nefes alıyor.ďoktor soğuk hava verdi bugün.baya rahatlamıştı.ama yine aynı oldu.sizler nasıl temizliyorsuunuz.doktorumuz burun yıkamayı önermiyo.kimisi yıka diyor.saşırdım artık.