Oğlum 20 aylık.
Sürekli anne anne annee peşimde.
Sütten kesmeye çalışıyorum ağlama krizleri. Bir şey istiyor olmayınca ağlama krizleri.
Nefes aldırmıyor artık gerçekten nasıl olacak bilmiyorum .
Ne bu 20 ay atağımı?
Gece gündüz hep aynı uyku yok, sakince yemek yemek yok büyüdükçe daha da kötü mü oluyor ben anlamadım gerçekten 😂
Bağırasım geliyor artık sakin kalmaya çalışıyorum anlatıyorum aşırı anneci babayla ilgisi yok.
Neden böyle siz napıyorsunuz akıl verin sakinleştirin Allah aşkına geçiyor mu deliricem 😂