_YanakReisinAnnesii
Allah korusun tabii ama genel de 2 yaşa doğru veya sonrası hastalıklar başlıyor ya biz de öyleydik 2 yaş sonrası covid,nanovirüs,grip soğuk algınlığı derken 3,5 yaşında hafif bir grip geçiriyoruz birlikte şu an.
İlaç devamlı kullanıp bağışıklığı baskılamayı doğru bulmuyorum ama illaki ilaçsız atlatma olayına da karşıyım bunu genel yazıyorum.
Ayrıca hiç hastalık olmaması da övünülecek bir şey değil çocuk bu kez kalabalık bir ortama girince hemen kapıyor çünkü.
Özellikle viral enfeksiyonda antibiyotik verilmez ama onun dışında doktorumu dinlerim çünkü sarımsağın çörek otunun geçiremediği balgamlı bir öksürüğün ciğere inmesini ilaç önleyebilir.
3,5 yıllık bir anne olarak sevgili annelere verebileceğim tek “tavsiye” bu olabilir.