Eslemdemr0308 benimkide üstünü açıyordu. uyku tulumu giydiriyorum artık kafam rahat üstünü açsanada sorun olmuyo. Terlemiyorda çünkü odanın peteğini kapattım. Zaten bebekli odanın peteği kapatmak lazımmış. Kızım bronşit geçirdi şükür düzeldi. Burun tıkanklı vs hep sıcaktan oluyo. Soğuk hasta etmez sıcak eder. Derker ya. O muhabbet. O yğzden uyku tulumu terletmiyor. Gece bir kere uyanıyor sabaha karşı. Altına bakıorum ıslatmıssa değişiyorum. Öbür türlü değilmiyorum. Hem değilsemde zor olmuyor uykusu derin oldugu için. Çuval gibi olan uyku tulumları var geniş. Büyük beden aldın. İçşne siz bile sığaraınız :) onlarla hem rahat yatıolar hem alt açmada sorun yaşamazsınız.