Eslemdemr0308 Sizin bebişleriniz de üstünü açıyor mu? Gece 10 kere kalkıp üstünü örtüyorum üstünü açmasın diye yorganın kenarlarını yastıkla sıkıştırıyorum yine de açıyor uyku tulumuyla rahat edemiyor ve gece uyandığında altını değiştirmem zor oluyor tulumla o yüzden pijama giydirip yatırıyorum sizlerin üstünü açmaması için bi taktiğiniz öneriniz var mı hanımlar bu arada çorap giydirmeden yatırıyorum..
Baakpnr- Eslemdemr0308 benimki de açıyor, tulum sevmiyor ben külotlu çorap giydiriyorum bir de pijamalarını işte , odası 23,24 derece oluyor açık yatıyor cogu zaman sorun olmadı şimdilik
Deletedmom_68 Eslemdemr0308 iç zıbın pijama giydiriyorum üstüne, üstünü örtmüyorum ev 23-24 derece. Uyku tulumu ile baş edemedim terletti üstüne de 1 yaşına kadar örtünün riskli olabileceğinden dolayı bir şey örtmüyorum genelde sırtı göğsü de sıcak oluyor soğuduysa bir yelek giydiriyorum
asyakusunannesii Eslemdemr0308 kızımda üstü açık yatıyor genelde odamızın sıcaklığı 24.25 derece falan sıcak olduğu için sorun olmuyor ben uyandıkça üstünü örtüyorum ama o hep açıyor 😊
oglumubeklerken Eslemdemr0308 bizim evimiz odamız genel olarak sıcak oluyor 25 26 derece genellikle, o yüzden uyku tulumu kullanmıyorum, üstünü de çoğu zaman ince bir muslin ile örtüyorum onu da tutmuyor zaten hatta bazen ben kalkıp örttükçe tepişip ısrarla üstünü açıyor uykusunu kaçırıyor üstünü örtmezsem daha rahat uyuyor. Ev sıcak olduğu için bende pek önemsemiyorum alt üst pamuklu bir pijama takımı ile yatıyor çorapsız şekilde 13 aylık çok şükür sorun olmadı şimdiye kadar
Aezgi Baakpnr- Demeyin allah aşkına😂😂😅😅 normal corap deseniz anlarımda külotlu corapla siz uyusanız rahat edermisiniz beli sıkı eşofmanla bile uyuyamam beli geniş pijmayla uyurummm ki külotlu corap cok rahatsız edici değlmii kan dolaşımı icinde çok yanlış diyolar ayaklarında hava alması lazımm 👏🏽👏🏽👏🏽
Elisa34 Eslemdemr0308 aslında fark etmiyormuş çoraplı veya çorapsız yatırmak sadece gün içerisinde kullandığı çorabı giydirmeyin diyolar
Eslemdemr0308 Baakpnr- sizin tercihiniz🥰 benim kız 7 aylık 3 ay oldu çorapsız yatırıyorum çorapla yatırdığımda ayakları terliyor ve uykusunu kaçırıyor çorapsız yatırdığımdan beri maşallah uykusu düzeldi daha kaliteli uyumaya başladı ama gel gelelim şu üstünü açmasına bi çare bulamadım.odası sıcak ayakları üşümüyor ama benim içim rahat etmiyor sürekli kalkıp örtüyorum üstünü
AhmetEymenEnes Baakpnr- oğlum 11 aylık bende külotlu çorapla yatıriyorum şimdiye kadar da cok şükür bişey olmadı yazinda babet çorap giydirip yatırdım ayağını üşütmezse hasta olmuyor🧿🧿
Eslemdemr0308 asyakusunannesii odası sıcak oluyor ama ayağında çorap olmadigi için sürekli üstünü örtmem gerekiyor çorapla uyumayı asla sevmiyor
Deletedmom_68 Eslemdemr0308 çoğunlukla çorapsız yatırıyorum birkaç tane kendinden çoraplı pijama altı var onları giydirmiş olursam çorap oluyor o da dolaşımı engelleyecek gibi sıkı değil zaten
asyakusunannesii Eslemdemr0308 benim kızımda çorapsız uyuyor oda sıcaksa eğer sorun değil ayağının çıplak olması
Haffuse Tulumdan baska altarnetif olacagini sanmiyorum… Hem turlu turlu tulumlar var… Ikeanin bi tulumu var, cuval gibi, tek fermuar, pantolon gibi giyilmiyor… mrsala o tarz tulum tercih edebilirsin,
Eslemdemr0308 Haffuse 3 tane tulum aldım 3 ünde de rahat etmedi çapraz fermuarlı aldım olmadı düz fermuarlı aldım oda olmadı çıtçıtlı aldım hiç bir şekilde rahat altını açıp bezini değiştiremiyorum
Eslemdemr0308 Deletedmom_68 evet ben gündüz kendiliğinden çoraplı alt eşortmanla yatırıyorum kısa uyuduğu icin gündüz sorun olmuyor ama gece ayakları ciplak olacak hava alcak giydirdiğimde 1 saat sonra uyanıyor çorapsız yatırdığımda sabaha kadar uyuyor
Haffuse Eslemdemr0308 dedigim farkli biraz, anlatamadim sanarim… yetiskinlerin kamp tulumu gibi, onlar cok pratik Ayaklarini gecirmiyorsun, hemen tek fermuarla, hatta tulumu cikarmadan ben altini bile degistirebiliyorum…
Aezgi Eslemdemr0308 Ne kadarlıkki gece bez değiştiriyorsunuz kaka yapmadığı sürece gerek yokki uykusu bölünmüyormu
Eslemdemr0308 Denizanasi92 gece bi kac kere altına yaptığı icin bezi ıslanıyor ve uyku kalitesini düşürüyor altı ıslak uyumuyor haliyle
Deletedmom_68 Eslemdemr0308 yani ayakları çorapsız diye bence illa örtülü olmasına gerekte yok ki. benim oğlum gece gündüz dediğim gibi çoğunlukla çorapsız(gündüz parkelerden kayıp düşüyor diye) gaz, üşütme vs bi sıkıntı olmuyor kendi üşümüyor ayakları da sıcak oluyor ki soğuk olsa da sıkıntı değil zaten göğsü sırtı soğuk olmadıkça. uyku tulumu istemiyorsa normal penye tulum giydirin üstüne içinize sinmiyorsa bebekler bizim gibi değiller kolay üşümüyorlar gerçekten
oglumubeklerken Eslemdemr0308 altını değiştirirken uyanmıyor mu? Ben yeni doğan zamanından beri hiç geceleri altni acmiyorum uyuturken değiştiriyorum sabaha kadar aynı bezle yatıyor.
Denizanasi92 Eslemdemr0308 yanlış anlamazsanız bebek bu sebepsiz de uyanır bence siz çok huy edindirmişsiniz ince lastiği sıkmayan çorap giydirilir amaç dolaşımı engellememesi sıkmazsa sorun yok gece de Altına kaka yapmadığı sürece taşmıyorsa uzmanlar değiştirmeyin diyor ki benim oğlan sabaha karşı yapıyor genelde kaç aylık bilmiyorum ama büyüyünce sorun yaşarsınız altınk değişince uyanmalar başlarSa çişli uyumaya da alışmayınca daha büyük problem olabilir prima kuru tutar prima takın gece
adabebek21 Valla benim ki battaniye yorgan nedir bilmiyor çünkü uyurken beşikte dakika başı pozisyon değiştiriyor o yüzden hiç örtmedim küçükken 4 aylığa kadar şıkıştırıyordum beşik kenarlarına sonra iyice hareketlenince bıraktık üstü hep açık çift kat çorapla yatar tek pijama evin içi 28 falan ama oda büyük ve tavanımız yüksek yer biraz daha düşük oluyor
oglumubeklerken adabebek21 28 derece de neden 2 cift çorap giydiriyorsunuz gece rahatsız olmuyor mu acaba ?
Eslemdemr0308 Deletedmom_68 oğlunuz kac aylık? Gündüz ayakları soğuk oluyor ama gece uyuduğunda hiç soğuk olmuyor gündüz çorap giydiriyorum gece dediğim gibi asla çorapla uyumuyor benim gece ayaklarım üşüyor ki oda üşür diye kalkıp sürekli örtüyorum
Eslemdemr0308 oglumubeklerken hayır altını değiştirip karnını doyurup geri yatırıyorum uykusu dağılmıyor ama altını gece değiştirmezsem huzursuz olup gece sürekli uyanıyor gece bir kere kalkıyor oda altını ıslattığı acıktığı için
adabebek21 oglumubeklerken Yok kesinlikle olmuyor hatta buz gibi olur ayakları ben soğuğun ayaktan geldiğine inanırım