Gamzeinan Arkadaşlar e bebekten aldık likit emzik ve biberon temizleyicisini. Ancak kullanma talimatında 5 litre suya bir tatlı kaşığı eklememizi söylüyor . Alt tarafi iki üç parça şeyini temizleyeceğim bebeğimin. Neden 5 tl su . Nasıl kullanılıyor ?Kullanan ya da bilgisi olan var mı?
YazCilegi Gamzeinan 🙄 ben o zaman cok yanlıs kullandım. Baya bulasık yıkar gibi beze damlatıp yıkıyordum. Şimdi green clean kullanıyorum ona bir bakayım n yazıyor
Dilarasaka Bende normal deterjan gibi kullaniyorum uzerindeki talimati cok sacma geldi bana sonucta iyice duruluyoruz
Guzyagmuru Bende sırf o sebepten almadım ondan bıdr legen yapıp su doldurcam hepsı bı yerde huc temız gelmıyo bana oyuzdn nuk aldm dırke dokup yıkıyosn bence ondan al
Gamzeinan Kızlar ebebek müşteri hizmetlerini arayıp sordum :) Genel kullanma talimatı diyor . Örneğin bir çok ürününü yıkayacaksınız(tabak,bardak vs) 5 litre suda bir tatlı kaşığı dökün diyor .daha az bişeylerini yıkayacaksınız daha az döküp kullanın dedi. Bol su ile de tabiki durulamak gerekiyor,ne kadar bebek için üretilmiş olsada.. Bilginiz olsun👍☺️