Monap İyi aksamlar, oncelikle bir sorum olacakti . Evlilik yüzüğü illaki altinmi olmasi gerekiyor ? Yuzuklerimizi satmak zorunda kalmistik, ve altin olmasa olur mu gumus alyans da takilir mi ?
Rissa Monap Olur tabi neden olmasın. Ben doğum yaparken altın alyansımı hastanede kaybettim sonra eşim de satmak zorunda kaldı gümüş takıyoruz. Bence önemli olan kalpteki sevgi bağ 🌸
Mlkhrn Monap neden olmasın ki? Biz eşiminkini en baştan gümüş almıştık. Benimki de beyaz altın ama aynı gümüş gibi duruyor. Farketmez yani ne olacak. Gönlünüz nasıl istiyorsa öyle kullanabilirsiniz
Pikapikapikacuuu Monap Takılır tabiki. Erkeğe zaten altın haram. Kadın da isterse gümüş takabilir. Ben gümüş istemiştim aslında ama annem gelin kız altın takar diye diye başımın etini yedi altın aldım.
joyfulmom Monap erkeğe altın haram diye biliyorum. Ama eşim altın takıyor öyle almıştık öyle de kaldı. Altın gümüş ne farkeder önemli olan aradaki aşk sevgi 😊
SeverusSnape Monap hiç öyle bir gereklilik yok bence. İster altın, ister gümüş, ister hiç takmayın. Önemli olan yüzük değil sonuçta.😊
Senanurkmrc Monap şimdi gerçek gibi çelikler var bence kaybetmeye meyilli biriysen kullanışlı ve uygun
Senanurkmrc Monap Çelik alyans yazınca çıkar olesyaaccessories böyle bi sayfa var orda gördüm bende gerçek gibi çelikler kararma yapmıyor bileklik falan kullanıyorum bende
Monap ruveydaensar ben uzun zamandir takmiyorum, ama esim alalim takalim diyor, bende alirsam altin almam dedim. Oda suan gümüş istiyor
ruveydaensar Monap zaten erkeğe bence de gümüş olmalı, benim de altın alyans ve gümüş tamtur . Gümüşü tercih ediyorum çok takasım gelirse daha hoşuma gidiyor. Gümüş alabilriisniz bu işin kuralı kaidesi “canınız nasıl isterse”
Nilay_80 Monap olur tabi neden olmasın bizim de yuzugumuz yok şuan takmiyoruz gönüllerimizi bağladık yüzükleri oraya taktik 🤗🌸
elizabeth Monap olur tabii ki neden olmasın. Benim sevgililik döneminden kalma gümüş bir alyansım vardı modelini daha çok beğendiğim için onu takıyordum mesela gerçi doğumdan sonra olmadı parmağıma ya neyse 😂😂
Tatlican Monap Olur neden olmasin ben alyanstan skldim hic takmiyorum bozdurp baska yuzuk aldim alyans degil
asyakusunannesii Monap takılır neden takılmasın ki zevk meselesi illa altın olacak diye bi kural yok gücünüz neye yetiyorsa onu alın 😍 ayrıca beyaz altın da var onlarda gümüş gibi duruyor bi farkı yok yani
Labellda Monap bizde ikiside var ben gunluk gumuşu takarım sadece düğunlere fln giderken altını takarım
MutluAnneMutluBebe Monap Takılır tabiki. Hatta şey gümüş olup sarı olanlarda var. Söz yüzükleri mis öyleydi. Sonra altın aldık evlilik yüzüklerini. Gümüş olanları hala saklarım.
kahvekokusuu Monap ilk 3. Ayimizda bizde satmak zorunda kalmıştık bir sene sonra durumları duzeltince altin alıp taktım ne olacak sanki tabiki gümüş de olur 🤗