Tugcetuncer Kızlar 1 ay önce sprail taktordım kontrole gittigimde yogun iltap ve yaram oldugunu söyledi yarın dogum yaptıgım doktoruma gidicem başına gelen varmı
Prensinannesi23 Tugcetuncer bende yara yokta enfeksiyon var ve 1 ay oldu taktıralım hala lekelenmem kesilmedi üstüne adet oldum 1 aydır ve aşırı derece de koku var kendimden tiksindim yaramamış dedi doktorum yarın çıkarttırıcam
Selvi30 Tugcetuncer ben varın ben de spiral taktırmaya gidince doktor söyledi ve 6 ay için de muhakkak smear testi yapmamı söyledi size neler söylendı başka