Minikpasam00 2 buçuk yaşındaki çocuğumun gözünde çapaklanma kızarıklık vardı Göz enfeksiyonu ilacı tobrased aldık azaldı gibi oldu ama bi iki gun sonra yine tekrarladı gözü küçüldü kızarıklık ve sulu çapak devam ediyor hastaneye götürücem de başına gelen var mı