Kızlar bebeğimi hastaneye götürdük gaita tahlilinde kan görülmüş alerjisi olabilir dedi doktor bu yüzden raporlu evolvıa mama rp 1 yazdı beş günde bir kutuyu bitirdik yedi daha sonra ikinci ay aşısını yaptıktan sonra bebek yediği mamayı fışkırarak kusuyor. İştahı gitti 120 ml içen bebek 60 zar zor içiyor oda günde 2-3 deffa acaba aşıdanmı oldu başına böyle birşey gelen varmı ya 😔