Kızım 4 aylik geçen hafta sol tarafında kadın 2 parmak üstünde şişlik vardı geçer dedim şimdide sol tarafında aynı şişlik var sezeryan.dogum olduoldum ne oldu anlam veremedim yarin hastaneye goturecem ama kötü oldum.merklandim varmı başına böyle biseybgelen meden olabilirki