kahvekokusuu Merabalar joie briks xl araba var ama kılıfını çıkarmak için bazı vidalarını açmak gerekiyor onun yerine elimde silsem neyle sileyim bilemedim siz nasıl yapiyorsunuz yaa
Askimizinmeyveleri kahvekokusuu küvete sokuyorum bacım açıyorum duş musluğunu 😂😂😂bi güzel bici bici yaptırıyorum 4,5 yıldır hep böyle
Sda16 kahvekokusuu bende bugün yikamaya niyetlendim ama vidalar vs zor geldi. Beyaz sabunlu su ile silip sonra su ile sildim
whitechocolatemochaa kahvekokusuu eski arabamı yıkıyordum ama brisk lx aldım onu yıkamıyorum çünkü içi tahta, küflenir daha hiç temizlemedim yeni ama beyaz sabunlu suyla silip durulamayı düşünüyorum
Purposeless kahvekokusuu Daha önce biri yazmıştı petrolde tazyikli suyla yıkıyorlar mis valla bana mantıklı geldi 😀
kahvekokusuu Purposeless o benimde aklima geldi de içinde tahta var sanırım şişme yapar öyle yikarsam