Nevarebeka1 merhaba benimki de 13 ay 25 günlük. Kelimeleri baba, dede, meme, miyav, nene, hav, cik cik, avva(ayva), gel, anne(zorda kalınca:) bunlar net. Sürekli oyun oynuyoruz. Hayvan seslerini taklit ediyoruz. Renkleri öğretmeye çalışıyorum bu aralar. Kule yapıyoruz yıkıyoruz. Legolarla oynuyoruz. Ala isimli bir bebeğimiz var onu yatırıyoruz -eeeeeee- yapıyor. Öp diyorum öpüyor. Bizi değil ama bebeği öpüyor. Alkış bay bay yapar öpücük atar. Ben temizlik yaparken onun da eline bez veririm etrafı sil derim mendille halay çekiyor ama:) bulaşık makinesini birlikte boşaltırız. Çamaşır sereriz elime verir sepetten ben de sererim. Gün içinde ev işi yaparken zaman geçiyor ama akşamları felaket oyun istiyor. Babası da ben de ne zaman uyuyacak da çay içeceğiz diye gözüne bakıyoruz. 😀 dışarı çıkaramayız yaşadığımız yer aşırı aşırı soğuk